11 клас

Урок 01.06

Цікава інформатика
1. Розгадати ребуси
2. Надіслати відповіді вчителю 8irinatroian8@gmail.com




Урок 26.05
Цікава інформатика
 Інформатика – це не лише складні мови програмування та незрозумілі алгоритми. Бувають й цікаві уроки з інформатики. Так-так. Широкого загалу набули тематичні загадки. Ось одна із них – «Про папугу капітана Флінта та книгу рекордів Гінесса».
   Російський бізнесмен купив папугу самого капітана Флінта та вирішив занести його до всесвітньовідомої книги рекордів. Для здійснення своєї мрії, він навчив папугу за допомогою прицмокування язика брати відповідні цокання та складати із них слова. Начебто все вийшло, і для реєстрації папуги в книзі був представлений наступний номер.
   Із різноманіття літер: шести «к», трьох «і», «а» та «ш» на очах здивованих суддів папуга склав підряд три слова «кішка», кожен раз викрикуючи: «Кішка, іще одна кішка, іще одна!». Тоді бізнесмен сказав йому, прицмокуючи: «Склади її, що в тебе вийде із трьох зібраних кішок?». Папуга викрикнув: «Собака!» та виклав відповідні букви.
Питання: допомогти суддям вирішити, чи дійсно папуга добре знає цікаві уроки з інформатики та десятинну систему числення та яким буквам відповідають різні цифри?
   Такі цікаві уроки з інформатики можна практикувати навіть самостійно вдома. Їх можна віднайти в Інтернеті, таким чином перевіряючи та вдосконалюючи свої знання.

Завдання
Перестав букви і отримай нове слово
Учням пропонуються деякі слова, в яких слід переставити букви так, щоб утворилися слова, пов’язані з темою, що вказана в заголовку завдання.

Елементи комп’ютера
1. Краен
2. Тріоном
3. Росецорп
4. Стойджик
5. Камиш
6. Тураклавіа
7. Перринт
8. Терпол

Отримані результати надішліть вчителю на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 19.05
Повторення
1. Повторити вивчений матеріал
2. Пройти тест за посиланням



Урок 12.05
Повторення
1. Підготувати повідомлення на тему "Видатні програмісти світу"
2. Надіслати повідомлення на пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 05.05

Урок-практикум

1. Повторити вивчений матеріал
2. Опрацювати відео:
3. Реалізувати задачі в програмі за посиланням Python online.
4. Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1. Ввести два числа a та b. Потрібно до числа а додавати 1 кількість разів. Вивести на екран a

Задача 2. Ввести число a та bЗбільшувати це число у 2 рази, кількість разів b.
Щоразу виводити на екран

Задача 3. Користувач банку поклав на депозит 1000 грн на a кількість років. Відомо що, річний відсоток становить 25% . Порахувати скільки грошей користувач отримає в кінці терміну.



Урок 28.04

Цикл for

1. Опрацювати презентацію за посиланням:
2. Переглянути відео:
3. Реалізувати задачі в програмі за посиланням Python online.
4. Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1. Знайти суму чисел від a до b
Алгоритм роботи:
Ввести числа a та b
Присвоїти змінній сума значення 0
Умова – виконати повторення циклу в проміжку a,b за формулою сума=сума+крок

Задача 2. Дівчинка щодня купувала 8 цукерок. Кожен день вона купувала на одну цукерку більше. Скільки цукерок дівчинка купуватиме через 10 днів?




Урок 21.04

Урок-практикум

1. Повторити вивчений матеріал
2. Реалізувати задачі в програмі за посиланням Python online
3. Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1. Учні 8 класу спілкувалися в соцмережі. Петрик зробив x дописів, Марічка - y дописів, а кожен з решти учнів - по z дописів. Скільки всього було зроблено дописів, якщо загалом у спілкуванні брали участь n учнів? (Значення x,y,z та n вводить користувач)

Задача 2. Створити програму, яка визначить ціну за X одиниць USB флеш-накопичувачів.
Введення з клавіатури :
- ціна за 1  USB флеш-накопичувачів
- кількість USB флеш-накопичувачів
- вартість покупки
Якщо вартість Вашої покупки перевищить 200 грн, ви додатково отримаєте ще 1  USB флеш-накопичувач.
Якщо вартість Вашої покупки перевищить 500 грн, ви додатково отримаєте ще 3  USB флеш-накопичувачів.
Вивести на екран:
-загальну вартість покупки
- кількість USB флеш-накопичувачів
- додаткові USB флеш-накопичувачів
- загальна кількість USB флеш-накопичувачів



Урок 14.04
1. Опрацювати навчальне відео




Урок 07.04

1. Повторити вивчений матеріал
2. Пройти тест



Урок 31.03

Цикли мовою Python

1. Опрацювати презентацію за посиланням:
2. Відкрити програму за посиланням Python online
3. Реалізувати задачі:

Задача 1. Є n білочок та  горішків, які потрібно розділити порівну між білочками (значення n та m  вводить користувач, m>=n). По скільки цілих горіхів отримає кожна білочка і скільки горіхів залишиться?

Задача 2. Створіть програму, яка визначить  загальну вартість покупки , суму знижки та  загальну вартість покупки зі знижкою.
Ви купуєте канцелярію однакову для всього класу:
· Введіть кількість учнів в класі - (тип int)
· Найменування однакової  канцелярії для класу(ручки, олівці, маркери, зошити, блокноти)
· Ви вводите ціну за один екземпляр – (тип float)
· Визначити вартість виду канцелярії для всього класу.
· Визначити загальну вартість канцелярії.
Знижки:
· Якщо ціна менша за 500 вивести повідомлення «Знижка відсутня. Ви не досягли мінімального порогу ціни.»
· Сума від 500грн – 10%
· Сума від 1000грн – 15%
· Сума від 2000грн – 20%
· Сума від 3000грн – 25%
· Сума від 5000грн – 30%
Визначити вартість знижки.
Визначити загальну вартість покупки.

4. Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com



Урок 24.03
Урок-практикум. Розгалуження. Розв'язання задач
1. Повторити вивчений матеріал
2. Відкрити програму за посиланням Python online
3. Реалізувати задачі:
Задача 1. Створити програму, яка визначатиме, яке число відносно 0 (додатнє або від’ємне)
Алгоритм роботи:
1. Ввести число
2. Виконати порівняння числа (використовувати розгалуження If  …else)
3. Вивести результат на екран

Задача 2. З клавіатури вводимо 3 довжини сторін трикутника.
· Визначаємо периметри трикутника.
· Виводимо на екран.
· Порівнюємо сторони трикутника. Якщо сторони рівні (тобто трикутник рівносторонній ) виводимо відповідне повідомлення. Якщо ні – виводимо відповідне повідомлення.
4. Скриншоти готових задач надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com







Урок 03.02
Логічні типи даних. Дії з даними логічного типу
1. Опрацювати презентацію

2. Відкрити програму за посиланням Python online
3. Реалізувати в ній задачі

Задача 1.
Створити програму, яка порівнюватиме два числа  a і b.  Результат вивести на екран
Алгоритм
1. Вивести на екран повідомлення з назвою програми (посередині)
2. Ввести числа a і b (цілі числа)
3. Вивести результат на екран з повідомленням Результат =

Задача 2.
Створити програму, яка визначить квадратний корінь з числа, і якщо він більший або дорівнює 5  -  умова вірна.
(імпортувати функцію з модуля Math)

Задача 3.
Створіть програму, яка порахує відстань, яку Ви проїдете за даним часом і швидкістю руху.
Алгоритм
1. Ввести час та швидкість
2. Здійснити обрахунки
3. Вивести на екран

4. Результати (скріншоти) надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com




Урок 27.01
Тема: Підключення додаткових модулів. Модуль math
1. Опрацювати презентацію.


2. Відкрити програму за посиланням Python online
3. Реалізувати задачі в цій програмі
1.   Дано два невід’ємних числа і b.Знайти корінь квадратний із їх добутку
import math
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=math.sqrt(a*b)
print(c)
2. Дано катети прямокутного трикутника і b. Знайти його гіпотенузу і периметр P.
 ; P=a+b+c
import math
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=math.hypot(a,b)
print(c)
3. Піднести число Х до ступеня Y використовуючи функцію pow(x,y) модуля math
Ввести число Х
Ввести число Y
Здійснити обрахунки
Вивести на екран
4. Надіслати результат (скріншоти) 8irinatroian8@gmail.com







Урок 18.11
1. Відкрити програму за посиланням Python online
2. Реалізувати задачі в цій програмі, написати тло програми самостійно
3. Надіслати результат (скріншоти)  8irinatroian8@gmail.com



Урок 11.11
Практична робота
1. Відкрити програму за посиланням Python online
2. Реалізувати задачі в цій програмі, написати тло програми самостійно

Задача 1. Визначення вартості покупки канцтоварів

ü  Ввести з клавіатури ціну однієї кулькової ручки(дійсне число)

ü  Ввести з клавіатури кількість кулькових ручок(ціле число)

ü  Порахувати вартість

ü  Вивести на екран

Задача 2. Автомобіль проїхав відстань x км. Автомобіль їхав  зі швидкістю y км/год . За який час автомобіль подолав дану відстань?

Задача 3.Визначити залишок грн при покупці

Дівчинка мала a грн. Вона купила  на b грн  зошитів та на грн альбомів. На решту вона купила льодяників по 3 грн за 1 . Скільки грн витратила дівчинка на льодяники та скільки льодяників купила? (a,b,c - значення вводяться с клавіатури)

3. Надіслати результат (скріншоти)  8irinatroian8@gmail.com



Урок 04.11.21
Тема: Практична робота

Відкрити програму за посиланнямPython online

Умова завдання виділена червоним кольором, тло програми - синім кольором

1.       Знайти довжину кола і площу круга заданого радіуса RL=2·π·R, S=π·R2. В якості значення π використовувати 3,14.

R=float(input("Введіть число:"))

L=2*3.14*R

S=3.14*R*R

print (L)

print (S) 

2.       Дано два числа і b. Знайти їх середнє арифметичне: (a + b)/2.

a=float(input("Введіть число:"))

b=float(input("Введіть число:"))

c=(a+b)/2

print (c)

3.       Дано два ненульових числа. Знайти суму, різницю, добуток і частку їх квадратів.

a=float(input("Введіть число:"))

b=float(input("Введіть число:"))

c=a**2

d=b**2

g=c+d

h=c-d

j=c*d

l=c/d

print (g)

print (h)

print (j)

print (l)

4.       Поміняти місцями вміст змінних A і B та вивести нові значення A і B.

a=float(input("Введіть число:"))

b=float(input("Введіть число:"))

a,b=b,a

print(a,b)

5.     Дано змінні A, B, C. Змінити їх значення, перемістивши вміст в B- в C– в A, і вивести нові значення змінних A, B, C.

  A=float(input("Введіть число:"))

B=float(input("Введіть число:"))

C=float(input("Введіть число:"))

C=A

A=B

B=C

print(C,A,B)

6.       Знайти значення функції y = 3x6-6x2-7 при заданому значенні x.

x=float(input("Введіть значення аргумента:"))

y=3*x**6-6*x**2-7

 print(y)

7.       Знайти значення функції y = 4·(x-3)6-7·(x-3)3+2 при даному значенні x.

x=float(input("Введіть значення аргумента:"))

y=4*(x-3)**6-7*(x-3)**3+2

print(y)

Надіслати результат (скріншоти) 8irinatroian8@gmail.com





Урок 28.10
Тема: Поняття мови програмування

1. ОПРАЦЮВАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
2. ЗРОБИТИ КОНСПЕКТ
3. ЗАВАНТАЖИТИ ПРОГРАМУ МОЖНА ЗА ПОСИЛАННЯМ PYTHON
4. ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО 



5. ПІДГОТУВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ НА ТЕМУ: «ТОП 10 МОВ ПРОГРАМУВАННЯ». РЕЗУЛЬТАТ ПОШУКОВОЇ РОБОТИ НАДІСЛАТИ ВЧИТЕЛЕВІ 
8irinatroian8@gmail.com




Пройти тест за посиланням









Урок 03.06 (2 уроки)

Розробка логотипу. Створення обкладинки журналу

1. Опрацювати навчальне відео







Урок 31.05

Буклет. Призначення. Принципи композиції

1. Опрацювати навчальне відео







Урок 26.04 (2 уроки)

Тема: Листівка. Композиційні прийоми створення листівки. Створення листівки засобами комп'ютерної верстки

1. Переглянути відео
2. Створити 3 листівки на будь-які теми у програмі Publisher 
Надіслати результат 8irinatroian8@gmail.com



Урок 19.04

Тема: Комп'ютерна верстка. Програми для комп'ютерної верстки

Переглянути відео 



Урок 12.04 (2 уроки)

Тема: Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю

1. Опрацювати презентацію.
2. Переглянути відео 
3. Створити 3 візитки на власну тематику у програмі  
Adobe Photoshop - 12 б
у програмі Publisher - 11б
у програмі Word - 10 б
Надіслати результат 8irinatroian8@gmail.com



Урок 29.03

Flat-дизайн

1.Переглянути відео 

2. Ознайомитися з трендами дизайну 2021 року

3. Надіслати повідомлення про один з них 8irinatroian8@gmail.com



Урок 22.03 (2 уроки)

Векторний графічний редактор. Робота з векторними контурами

Вам  надано посилання на папку. У папці розміщені малюнки для редагування та навчальне відео.

Алгоритм роботи
Створення нового зображення
1.     Відкрити Adobe Photoshop CS6
2.     Створити нове зображення
Файл /Створити
3.     Назвати «Малюнок 6»
4.     Стиль Міжнародний папір
5.     Розмір А4
6.     Зберегти в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)
 
 
1.     Створити нове зображення
Файл /Створити
2.     Назвати «Малюнок 7»
3.     Стиль Фото
4.     Розмір Альбомна 8x10
5.     Зберегти в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)
 
Зміна розміру зображення
 
1.     Відкрити папку «Матеріали до уроку №1»
2.     Відкрити зображення «Малюнок 1»
(Зображення / Розмір зображення )
3.     Встановити розміри документа Ширина 45см і Висота 30см
4.     Зберегти в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)
 
1.     Відкрити зображення «Малюнок 2»
2.     Змінити розмір зображення на ваш вибір
3.     Зберегти в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)
 Зміна роздільної здатності зображення
 
1.     Відкрити зображення «Малюнок 3»
2.     Змінити роздільну на 30 пікс/дюйм
(Зображення / Розмір зображення / Роздільна здатність)
3.     Збільшити і зменшити зображення. Порівняти з попереднім.
4.     Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)
 
1.     Відкрити зображення «Малюнок 4»
2.     Змінити роздільну здатність на 100 пікс/дюйм
(Зображення / Розмір зображення / Роздільна здатність)
3.     Збільшити і зменшити зображення
4.     Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)
 Обрізання зображення
1.                     Відкрити зображення «Малюнок 1»
2.                     На панелі інструментів вибрати Кадр (Обрізати)
3.     Перетягніть будь-який край або кут, щоб відрегулювати розмір і форму обрізання.
4.     Перетягніть за кут рамки обрізання, щоб повернути зображення
5.                     Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG
(Файл Зберегти як…в вашу папку)
 
1.     Відкрити зображення «Малюнок 2»
2.     Обрізати зображення на ваш вибір (Букет по центру)
3.     Зберегти зображення в вашу  папку в форматі JPEG
(Файл Зберегти як…в вашу папку)
Результат надіслати на пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 15.03 (1 урок)

Векторний графічний редактор

1. Організуйте пошукову роботу на одну з тем:
- анімаційний дизайн
- архітектурний дизайн
- веб-дизайн
- дизайн інтер'єру
- дизайн церемоній
- звуковий дизайн
- інформаційний дизайн
- книжковий дизайн
- поліграфічний дизайн
- транспортний дизайн
- футуродизайн
- екодизайн
2. Результат оформити у вигляді повідомлення та надіслати на пошту 8irinatroian8@gmail.com


Урок 08.02

2. Зробити скріншот результату інтерактивного завдання, виписати відповіді-терміни.
3. Результати та відповіді надіслати на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 18.01.21

Види систем обробки текстів

1. Опрацювати презентацію
2. Виконати завдання

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

1. Відкрити текстовий документ "Хмарні технології"
2. Форматувати текст

№ сторінки

Розмір

Шрифт

Накре-слення

Вирівню-вання

Інтервал

Колір букв

Колір виділення тексту

1 сторінка

13

Calibri

Жирний

По центру

1,0

синій

Жовтий (тільки слова «хмарні технології»)

2 сторінка

10

Ravie

Жирний і курсив

По ширині

1,15

червоний

Зелений (тільки слова «хмарний сервіс»)

3 сторінка

18

Bookman Old Style

Курсив

По лівому краю

1,75

фіолетовий

Рожевий (тільки слова «cloud computing»)

4 сторінка

15,5

Broadway

Курсив і підкреслений

По правому краю

2,4

зелений

Сірий (тільки слова «Cloud»)

5 сторінка

19,1

Cooper Black

Курсив і жирний

По центру

2,9

жовтий

Синій (тільки слова «Самообслуговування на вимогу»)

 

6 сторінка

12,7

Kristen ITC

Підкреслений

По ширині

3,0

чорний

Червоний (тільки слова « public cloud»)

 





















  3. Редагувати текст


Команди редагування

Перемістити (Вирізати/Вставити або перетягуванням)

Копіювати

Видалити

1 сторінка

Перемістити перший абзац  після слів «відключати неактивних користувачів»

Другий абзац копіювати

Видалити речення «Достатньо володіти»

2 сторінка

Визначення «хмарні сервіси» перемістити на 3 сторінку

Копіювати перший абзац

Видалити останній абзац

4. Надіслати результат вчителю на електронну адресу 8irinatroian8@gmail.com



Урок 11.01.21

Системи управління електронними документами

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект


Урок 11.01.21

Класифікація офісної техніки

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект


Урок 14.12.20

1. Опрацювати презентацію. Виписати в зошит вимоги до оформлення письмової роботи

2. Завантажити папку "Завдання 2". Відкрити в ній "Інструктивна картка" і виконати завдання по ній. Редагувати ви будете документ "Текстової письмової роботи"


3. Результат надіслати на пошту 8irinatroian8@gmail.com


Урок 30.11.20

Лист-запрошення пропонує адресатові взяти участь в якомусь заході. Адресується як конкретній особі, так і закладам. Зміст - характер запланованого заходу, терміни проведення, умови участі.

Інформаційний лист повідомляє адресатові про певний факт чи захід.

Рекламний лист - різновид інформаційного листа, надсилається конкретному адресатові і містить докладний опис рекламованих послуг чи товарів. Мета такого листа - спонукати адресата скористатися певними послугами. У подібних листах адреса зазначається окремо.

Гарантійний лист - документ, який забезпечує виконання викладених у ньому зобов'язань. Його укладають з метою підтвердження певних обов'язків або умов і адресують до організації чи установи. Найчастіше гарантійний лист починається з імені та по батькові особи, до котрої звертаються. Форма третьої особи вживається лише тоді, коли гарантійного листа адресовано до певної організації або підприємства. Як правило, у такому листі гарантуються оплата праці за виконану роботу, сплачування банківських кредитів, якість виконання робіт тощо.

Лист-повідомлепня близький до листів-запрошень та інформаційних листів. Складається як відповідь на запит. Починається словами: Повідомляємо; Ставимо Вас до відома і т. ін. Далі - факти.

Лист-підтвердження містить повідомлення про отримання якого-небудь відправлення (листа, телеграми, товару тощо), про те, що раніше складений документ лишається чинним. Починаються такі листи словами: Підтверджую; Підтверджуємо.

Лист-нагадування повідомляє про наближення або закінчення терміну певного зобов'язання чи проведення заходу. Такі листи, як правило, починаються словами: Нагадую; Нагадуємо.

Ініціативний лист - це лист, що вимагає відповіді. Такі листи висловлюють прохання, пропозицію, запит до адресата щодо вирішення певних питань. Тематика таких листів не обмежена.

Лист-відповідь за змістом залежний від ініціативного листа, оскільки тему тексту вже задано і залишається лише висловити рішення з приводу заданого запитання: чи всі прохання можна задовольнити, якою мірою, в які терміни. Відмову належить вагомо аргументувати.

Домашнє завдання:

1 лист – рекламний лист

2 лист – лист-повідомлення

3 лист – лист-запрошення

Тему та зміст листа продумайте самостійно.

Надіслати на пошту 8irinatroian8@gmail.com


Урок 19.10.20

Тема: Керування механізмами захиту. Виявлення атак. Захист периметра комп'ютерних мереж. Міжнародні стандарти інформаційної безпеки

1. Переглянути презентацію.

2. Скласти конспект.
3. Пройти тест Виявлення атак
4. Підготувати повідомлення на одну з тем та наділати на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com
    Підготувати:
       - визначити базові вимоги і засади;
       - вказати завдання;
       - вказати засоби захисту;
       - основний зміст стандарту.
1 тема - Критерії безпеки комп'ютерних систем
2 тема - Європейські критерії безпеки інформаційних технологій
3 тема - Федеральні критерії безпеки інформаційних технологій
4 тема - Канадські критерії безпеки комп'ютерних систем
5 тема - Загальні критерії безпеки інформаційних технологій



Урок 12.10

Урок 1



1. Придумайте пароль самостійно та протестуйте пароль на рівень складності за допомогою сервісу https://zillya.ua/check-password

2. Створити пароль за допомогою Генератора випадкових паролів за допомогою сервісу https://www.avast.ua/random-password-generator

3. Організувати пошукову роботу "Двофакторна автентифікація". Дати відповіді на запитання:

- Для чого потрібна?

- Як налаштувати смартфон?

- Переваги та недоліки.

Урок 2




Завдання: Ознайомитися з шифром Цезаря. Спробувати зашифрувати повідомлення і надіслати однокласникам. Розшифрувати отримані повідомлення.


Урок 05.10

Домашнє завдання


Немає коментарів:

Дописати коментар