Перестав букви і отримай нове слово
Учням пропонуються деякі слова, в яких слід переставити букви так, щоб утворилися слова, пов’язані з темою, що вказана в заголовку завдання.
1. Краен
2. Тріоном
3. Росецорп
4. Стойджик
5. Камиш
6. Тураклавіа
7. Перринт
8. Терпол
Урок-практикум
Цикл for
Урок-практикум
Урок 07.04
Цикли мовою Python
Урок-практикум. Розгалуження. Розв'язання задач
Задача 2. З клавіатури вводимо 3 довжини сторін трикутника.· Визначаємо периметри трикутника.· Виводимо на екран.· Порівнюємо сторони трикутника. Якщо сторони рівні (тобто трикутник рівносторонній ) виводимо відповідне повідомлення. Якщо ні – виводимо відповідне повідомлення.4. Скриншоти готових задач надіслати на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com
Урок 03.02Логічні типи даних. Дії з даними логічного типу1. Опрацювати презентацію
3. Реалізувати в ній задачі
Задача 1.Створити програму, яка порівнюватиме два числа a і b. Результат вивести на екранАлгоритм1. Вивести на екран повідомлення з назвою програми (посередині)2. Ввести числа a і b (цілі числа)3. Вивести результат на екран з повідомленням ‘Результат =’
Задача 2.Створити програму, яка визначить квадратний корінь з числа, і якщо він більший або дорівнює 5 - умова вірна.(імпортувати функцію з модуля Math)
Задача 3.Створіть програму, яка порахує відстань, яку Ви проїдете за даним часом і швидкістю руху.Алгоритм1. Ввести час та швидкість2. Здійснити обрахунки3. Вивести на екран
4. Результати (скріншоти) надіслати на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com
Урок 27.01Тема: Підключення додаткових модулів. Модуль math1. Опрацювати презентацію.
2. Відкрити програму за посиланням Python online3. Реалізувати задачі в цій програмі1. Дано два невід’ємних числа a і b.Знайти корінь квадратний із їх добутку
import math
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=math.sqrt(a*b)
print(c)
2. Дано катети прямокутного трикутника a і b. Знайти його гіпотенузу c і периметр P.
; P=a+b+c
import math
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=math.hypot(a,b)
print(c)
3. Піднести число Х до ступеня Y використовуючи функцію pow(x,y) модуля mathВвести число Х
Ввести число Y
Здійснити обрахунки
Вивести на екран
4. Надіслати результат (скріншоти) 8irinatroian8@gmail.com
Урок 18.111. Відкрити програму за посиланням Python online
2. Реалізувати задачі в цій програмі, написати тло програми самостійно
Урок 11.11Практична робота1. Відкрити програму за посиланням Python online
2. Реалізувати задачі в цій програмі, написати тло програми самостійно
Задача 1. Визначення вартості покупки канцтоварів
ü Ввести з клавіатури ціну однієї кулькової ручки(дійсне число)
ü Ввести з клавіатури кількість кулькових ручок(ціле число)
ü Порахувати вартість
ü Вивести на екран
Задача 2. Автомобіль проїхав відстань x км. Автомобіль їхав зі швидкістю y км/год . За який час автомобіль подолав дану відстань?
Задача 3.Визначити залишок грн при покупці
Дівчинка мала a грн. Вона купила на b грн зошитів та на c грн альбомів. На решту вона купила льодяників по 3 грн за 1 . Скільки грн витратила дівчинка на льодяники та скільки льодяників купила? (a,b,c - значення вводяться с клавіатури)
3. Надіслати результат (скріншоти) 8irinatroian8@gmail.com
Урок 04.11.21Тема: Практична робота
Відкрити програму за посиланнямPython online
Умова завдання виділена червоним кольором, тло програми - синім кольором
1. Знайти довжину кола L і площу круга S заданого радіуса R. L=2·π·R, S=π·R2. В якості значення π використовувати 3,14.
R=float(input("Введіть число:"))
L=2*3.14*R
S=3.14*R*R
print (L)
print (S)
2. Дано два числа a і b. Знайти їх середнє арифметичне: (a + b)/2.
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=(a+b)/2
print (c)
3. Дано два ненульових числа. Знайти суму, різницю, добуток і частку їх квадратів.
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=a**2
d=b**2
g=c+d
h=c-d
j=c*d
l=c/d
print (g)
print (h)
print (j)
print (l)
4. Поміняти місцями вміст змінних A і B та вивести нові значення A і B.
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
a,b=b,a
print(a,b)
5. Дано змінні A, B, C. Змінити їх значення, перемістивши вміст A в B, B - в C, C – в A, і вивести нові значення змінних A, B, C.
A=float(input("Введіть число:"))
B=float(input("Введіть число:"))
C=float(input("Введіть число:"))
C=A
A=B
B=C
print(C,A,B)
6. Знайти значення функції y = 3x6-6x2-7 при заданому значенні x.
x=float(input("Введіть значення аргумента:"))
y=3*x**6-6*x**2-7
print(y)
7. Знайти значення функції y = 4·(x-3)6-7·(x-3)3+2 при даному значенні x.
x=float(input("Введіть значення аргумента:"))
y=4*(x-3)**6-7*(x-3)**3+2
print(y)
Надіслати результат (скріншоти) 8irinatroian8@gmail.com
import math
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=math.sqrt(a*b)
print(c)
2. Дано катети прямокутного трикутника a і b. Знайти його гіпотенузу c і периметр P.
; P=a+b+c
import math
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=math.hypot(a,b)
print(c)
Ввести число Y
Здійснити обрахунки
Вивести на екран
4. Надіслати результат (скріншоти) 8irinatroian8@gmail.com
2. Реалізувати задачі в цій програмі, написати тло програми самостійно
2. Реалізувати задачі в цій програмі, написати тло програми самостійно
Задача 1. Визначення вартості покупки канцтоварів
ü Ввести з клавіатури ціну однієї кулькової ручки(дійсне число)
ü Ввести з клавіатури кількість кулькових ручок(ціле число)
ü Порахувати вартість
ü Вивести на екран
Задача 2. Автомобіль проїхав відстань x км. Автомобіль їхав зі швидкістю y км/год . За який час автомобіль подолав дану відстань?
Задача 3.Визначити залишок грн при покупці
1. Знайти довжину кола L і площу круга S заданого радіуса R. L=2·π·R, S=π·R2. В якості значення π використовувати 3,14.
R=float(input("Введіть число:"))
L=2*3.14*R
S=3.14*R*R
print (L)
print (S)
2. Дано два числа a і b. Знайти їх середнє арифметичне: (a + b)/2.
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=(a+b)/2
print (c)
3. Дано два ненульових числа. Знайти суму, різницю, добуток і частку їх квадратів.
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=a**2
d=b**2
g=c+d
h=c-d
j=c*d
l=c/d
print (g)
print (h)
print (j)
print (l)
4. Поміняти місцями вміст змінних A і B та вивести нові значення A і B.
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
a,b=b,a
print(a,b)
5. Дано змінні A, B, C. Змінити їх значення, перемістивши вміст A в B, B - в C, C – в A, і вивести нові значення змінних A, B, C.
A=float(input("Введіть число:"))
B=float(input("Введіть число:"))
C=float(input("Введіть число:"))
C=A
A=B
B=C
print(C,A,B)
6. Знайти значення функції y = 3x6-6x2-7 при заданому значенні x.
x=float(input("Введіть значення аргумента:"))
y=3*x**6-6*x**2-7
print(y)
7. Знайти значення функції y = 4·(x-3)6-7·(x-3)3+2 при даному значенні x.
x=float(input("Введіть значення аргумента:"))
y=4*(x-3)**6-7*(x-3)**3+2
print(y)
Урок 28.10Тема: Поняття мови програмування
1. ОПРАЦЮВАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ2. ЗРОБИТИ КОНСПЕКТ3. ЗАВАНТАЖИТИ ПРОГРАМУ МОЖНА ЗА ПОСИЛАННЯМ PYTHON4. ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО
5. ПІДГОТУВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ НА ТЕМУ: «ТОП 10 МОВ ПРОГРАМУВАННЯ». РЕЗУЛЬТАТ ПОШУКОВОЇ РОБОТИ НАДІСЛАТИ ВЧИТЕЛЕВІ 8irinatroian8@gmail.com
Пройти тест за посиланням
Урок 03.06 (2 уроки)
Розробка логотипу. Створення обкладинки журналу
Урок 31.05
Буклет. Призначення. Принципи композиції
Урок 26.04 (2 уроки)
Тема: Листівка. Композиційні прийоми створення листівки. Створення листівки засобами комп'ютерної верстки
Урок 19.04
Тема: Комп'ютерна верстка. Програми для комп'ютерної верстки
Урок 12.04 (2 уроки)
Тема: Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю
Урок 29.03
Flat-дизайн
Урок 22.03 (2 уроки)
Векторний графічний редактор. Робота з векторними контурами
1. Відкрити Adobe Photoshop CS6
2. Створити нове зображення
3. Назвати «Малюнок 6»
2. Назвати «Малюнок 7»
5. Зберегти в вашу папку в форматі JPEG
(Зображення / Розмір зображення )
3. Встановити розміри документа Ширина 45см і Висота 30см
4. Зберегти в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)
1. Відкрити зображення «Малюнок 2»
2. Змінити розмір зображення на ваш вибір
3. Зберегти в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)
1. Відкрити зображення «Малюнок 3»
2. Змінити роздільну на 30 пікс/дюйм
(Зображення / Розмір зображення / Роздільна здатність)
3. Збільшити і зменшити зображення. Порівняти з попереднім.
4. Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)
1. Відкрити зображення «Малюнок 4»
2. Змінити роздільну здатність на 100 пікс/дюйм
(Зображення / Розмір зображення / Роздільна здатність)
3. Збільшити і зменшити зображення
4. Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)
1. Відкрити зображення «Малюнок 1»
2. На панелі інструментів вибрати Кадр (Обрізати)
3. Перетягніть будь-який край або кут, щоб відрегулювати розмір і форму обрізання.
4. Перетягніть за кут рамки обрізання, щоб повернути зображення
5. Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)
1. Відкрити зображення «Малюнок 2»
2. Обрізати зображення на ваш вибір (Букет по центру)
3. Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)
Результат надіслати на пошту 8irinatroian8@gmail.com
Урок 15.03 (1 урок)
Векторний графічний редактор
Урок 08.02
Урок 18.01.21
Види систем обробки текстів
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та
санітарно-гігієнічних норм.
№ сторінки |
Розмір |
Шрифт |
Накре-слення |
Вирівню-вання |
Інтервал |
Колір букв |
Колір виділення тексту |
1 сторінка |
13 |
Calibri |
Жирний |
По
центру |
1,0 |
синій |
Жовтий
(тільки слова «хмарні технології») |
2 сторінка |
10 |
Ravie |
Жирний
і курсив |
По
ширині |
1,15 |
червоний |
Зелений (тільки слова «хмарний сервіс») |
3 сторінка |
18 |
Bookman Old Style |
Курсив |
По
лівому краю |
1,75 |
фіолетовий |
Рожевий
(тільки слова «cloud computing») |
4 сторінка |
15,5 |
Broadway |
Курсив
і підкреслений |
По
правому краю |
2,4 |
зелений |
Сірий
(тільки слова «Cloud») |
5 сторінка |
19,1 |
Cooper Black |
Курсив
і жирний |
По
центру |
2,9 |
жовтий |
Синій
(тільки слова «Самообслуговування на вимогу»)
|
6 сторінка |
12,7 |
Kristen ITC |
Підкреслений |
По
ширині |
3,0 |
чорний |
Червоний
(тільки слова « public cloud»)
|
Команди
редагування |
Перемістити
(Вирізати/Вставити
або перетягуванням) |
Копіювати |
Видалити |
1
сторінка |
Перемістити перший
абзац після слів «відключати
неактивних користувачів» |
Другий абзац копіювати |
Видалити речення
«Достатньо володіти» |
2
сторінка |
Визначення «хмарні
сервіси» перемістити на 3 сторінку |
Копіювати перший абзац |
Видалити останній
абзац |
Урок 11.01.21
Системи управління електронними документами
Урок 11.01.21
Класифікація офісної техніки
Урок 14.12.20
Урок 30.11.20
Лист-запрошення пропонує адресатові взяти участь в якомусь заході. Адресується як конкретній особі, так і закладам. Зміст - характер запланованого заходу, терміни проведення, умови участі.
Інформаційний лист повідомляє адресатові про певний факт чи захід.
Рекламний лист - різновид інформаційного листа, надсилається конкретному адресатові і містить докладний опис рекламованих послуг чи товарів. Мета такого листа - спонукати адресата скористатися певними послугами. У подібних листах адреса зазначається окремо.
Гарантійний лист - документ, який забезпечує виконання викладених у ньому зобов'язань. Його укладають з метою підтвердження певних обов'язків або умов і адресують до організації чи установи. Найчастіше гарантійний лист починається з імені та по батькові особи, до котрої звертаються. Форма третьої особи вживається лише тоді, коли гарантійного листа адресовано до певної організації або підприємства. Як правило, у такому листі гарантуються оплата праці за виконану роботу, сплачування банківських кредитів, якість виконання робіт тощо.
Лист-повідомлепня близький до листів-запрошень та інформаційних листів. Складається як відповідь на запит. Починається словами: Повідомляємо; Ставимо Вас до відома і т. ін. Далі - факти.
Лист-підтвердження містить повідомлення про отримання якого-небудь відправлення (листа, телеграми, товару тощо), про те, що раніше складений документ лишається чинним. Починаються такі листи словами: Підтверджую; Підтверджуємо.
Лист-нагадування повідомляє про наближення або закінчення терміну певного зобов'язання чи проведення заходу. Такі листи, як правило, починаються словами: Нагадую; Нагадуємо.
Ініціативний лист - це лист, що вимагає відповіді. Такі листи висловлюють прохання, пропозицію, запит до адресата щодо вирішення певних питань. Тематика таких листів не обмежена.
Лист-відповідь за змістом залежний від ініціативного листа, оскільки тему тексту вже задано і залишається лише висловити рішення з приводу заданого запитання: чи всі прохання можна задовольнити, якою мірою, в які терміни. Відмову належить вагомо аргументувати.
Домашнє завдання:
1 лист – рекламний лист
2 лист – лист-повідомлення
3 лист – лист-запрошення
Тему та зміст листа продумайте самостійно.
Надіслати на пошту 8irinatroian8@gmail.com
Урок 19.10.20
Тема: Керування механізмами захиту. Виявлення атак. Захист периметра комп'ютерних мереж. Міжнародні стандарти інформаційної безпеки
Урок 12.10
Урок 1
1. Придумайте пароль самостійно та протестуйте пароль на рівень складності за допомогою сервісу https://zillya.ua/check-password
2. Створити пароль за допомогою Генератора випадкових паролів за допомогою сервісу https://www.avast.ua/random-password-generator
3. Організувати пошукову роботу "Двофакторна автентифікація". Дати відповіді на запитання:
- Для чого потрібна?
- Як налаштувати смартфон?
- Переваги та недоліки.
Немає коментарів:
Дописати коментар