8 клас



Урок 01.06

Цікава інформатика
1. Розгадати ребуси
2. Надіслати відповіді вчителю 8irinatroian8@gmail.com




Урок 26.05
Цікава інформатика
 Інформатика – це не лише складні мови програмування та незрозумілі алгоритми. Бувають й цікаві уроки з інформатики. Так-так. Широкого загалу набули тематичні загадки. Ось одна із них – «Про папугу капітана Флінта та книгу рекордів Гінесса».
   Російський бізнесмен купив папугу самого капітана Флінта та вирішив занести його до всесвітньовідомої книги рекордів. Для здійснення своєї мрії, він навчив папугу за допомогою прицмокування язика брати відповідні цокання та складати із них слова. Начебто все вийшло, і для реєстрації папуги в книзі був представлений наступний номер.
   Із різноманіття літер: шести «к», трьох «і», «а» та «ш» на очах здивованих суддів папуга склав підряд три слова «кішка», кожен раз викрикуючи: «Кішка, іще одна кішка, іще одна!». Тоді бізнесмен сказав йому, прицмокуючи: «Склади її, що в тебе вийде із трьох зібраних кішок?». Папуга викрикнув: «Собака!» та виклав відповідні букви.
Питання: допомогти суддям вирішити, чи дійсно папуга добре знає цікаві уроки з інформатики та десятинну систему числення та яким буквам відповідають різні цифри?
   Такі цікаві уроки з інформатики можна практикувати навіть самостійно вдома. Їх можна віднайти в Інтернеті, таким чином перевіряючи та вдосконалюючи свої знання.

Завдання
Перестав букви і отримай нове слово
Учням пропонуються деякі слова, в яких слід переставити букви так, щоб утворилися слова, пов’язані з темою, що вказана в заголовку завдання.

Елементи комп’ютера
1. Краен
2. Тріоном
3. Росецорп
4. Стойджик
5. Камиш
6. Тураклавіа
7. Перринт
8. Терпол

Отримані результати надішліть вчителю на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 19.05
Повторення
1. Повторити вивчений матеріал
2. Пройти тест за посиланням



Урок 12.05
Повторення
1. Підготувати повідомлення на тему "Видатні програмісти світу"
2. Надіслати повідомлення на пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 05.05

Урок-практикум

1. Повторити вивчений матеріал
2. Опрацювати відео:
3. Реалізувати задачі в програмі за посиланням Python online.
4. Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1. Ввести два числа a та b. Потрібно до числа а додавати 1 кількість разів. Вивести на екран a

Задача 2. Ввести число a та bЗбільшувати це число у 2 рази, кількість разів b.
Щоразу виводити на екран

Задача 3. Користувач банку поклав на депозит 1000 грн на a кількість років. Відомо що, річний відсоток становить 25% . Порахувати скільки грошей користувач отримає в кінці терміну.



Урок 28.04

Цикл for

1. Опрацювати презентацію за посиланням:
2. Переглянути відео:
3. Реалізувати задачі в програмі за посиланням Python online.
4. Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1. Знайти суму чисел від a до b
Алгоритм роботи:
Ввести числа a та b
Присвоїти змінній сума значення 0
Умова – виконати повторення циклу в проміжку a,b за формулою сума=сума+крок

Задача 2. Дівчинка щодня купувала 8 цукерок. Кожен день вона купувала на одну цукерку більше. Скільки цукерок дівчинка купуватиме через 10 днів?




Урок 21.04
Урок-практикум
1. Повторити вивчений матеріал
2. Реалізувати задачі в програмі за посиланням Python online
3. Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1. Учні 8 класу спілкувалися в соцмережі. Петрик зробив x дописів, Марічка - y дописів, а кожен з решти учнів - по z дописів. Скільки всього було зроблено дописів, якщо загалом у спілкуванні брали участь n учнів? (Значення x,y,z та n вводить користувач)

Задача 2. Створити програму, яка визначить ціну за X одиниць USB флеш-накопичувачів.
Введення з клавіатури :
- ціна за 1  USB флеш-накопичувачів
- кількість USB флеш-накопичувачів
- вартість покупки
Якщо вартість Вашої покупки перевищить 200 грн, ви додатково отримаєте ще 1  USB флеш-накопичувач.
Якщо вартість Вашої покупки перевищить 500 грн, ви додатково отримаєте ще 3  USB флеш-накопичувачів.
Вивести на екран:
-загальну вартість покупки
- кількість USB флеш-накопичувачів
- додаткові USB флеш-накопичувачів
- загальна кількість USB флеш-накопичувачів



Урок 14.04
1. Опрацювати навчальне відео



Урок 07.04

1. Повторити вивчений матеріал
2. Пройти тест




Урок 31.03

Цикли мовою Python

1. Опрацювати презентацію запосиланням:
2. Відкрити програму за посиланням Python online
3. Реалізувати задачі:

Задача 1. Є n білочок та  горішків, які потрібно розділити порівну між білочками (значення n та m  вводить користувач, m>=n). По скільки цілих горіхів отримає кожна білочка і скільки горіхів залишиться?

Задача 2. Створіть програму, яка визначить  загальну вартість покупки , суму знижки та  загальну вартість покупки зі знижкою.
Ви купуєте канцелярію однакову для всього класу:
· Введіть кількість учнів в класі - (тип int)
· Найменування однакової  канцелярії для класу(ручки, олівці, маркери, зошити, блокноти)
· Ви вводите ціну за один екземпляр – (тип float)
· Визначити вартість виду канцелярії для всього класу.
· Визначити загальну вартість канцелярії.
Знижки:
· Якщо ціна менша за 500 вивести повідомлення «Знижка відсутня. Ви не досягли мінімального порогу ціни.»
· Сума від 500грн – 10%
· Сума від 1000грн – 15%
· Сума від 2000грн – 20%
· Сума від 3000грн – 25%
· Сума від 5000грн – 30%
Визначити вартість знижки.
Визначити загальну вартість покупки.

4. Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com




Урок 24.03

Урок-практикум. Розгалуження. Розв'язання задач

1. Повторити вивчений матеріал
2. Відкрити програму за посиланням Python online
3. Реалізувати задачі:
Задача 1. Створити програму, яка визначатиме, яке число відносно 0 (додатнє або від’ємне)
Алгоритм роботи:
1. Ввести число
2. Виконати порівняння числа (використовувати розгалуження If  …else)
3. Вивести результат на екран

Задача 2. З клавіатури вводимо 3 довжини сторін трикутника.
· Визначаємо периметри трикутника.
· Виводимо на екран.
· Порівнюємо сторони трикутника. Якщо сторони рівні (тобто трикутник рівносторонній ) виводимо відповідне повідомлення. Якщо ні – виводимо відповідне повідомлення.
4. Скриншоти готових задач надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com









Урок 03.02

Шановні учні, на цьому уроці я вам пропоную розширити ваш кругозір і прийняти участь в конкурсі "Думай і дивись як фотограф".
Це змагання для всіх, хто захоплюється фотографіяю, а також для тих, хто лише робить перші кроки до опанування цього дивовижного мистецтва, адже сучасні смартфони дозволяють кожному спробувати себе в ролі фотографа.
Виконуючи завдання конкурсу, ви познайомитесь з правилами композиції, дізнаєтесь як робити яскраві фото, побачите відомі фотороботи та дізнаєтесь цікаві факти про їх авторів.
Переможці будуть нагороджені дипломами І, ІІ та ІІІ ступенів, а решта отримає іменні сертифікати.

ІНСТРУКЦІЯ:
1. Зайти на сторінку: naurok.ua/start
2. Ввести наданий вчителем пароль (паролі в групі Viber). Якщо виникне запитання "Ввести пошту" - натисніть "Зробити це пізніше"
3. Обрати конкурс "Думай і дивись як фотограф"
4. Ознайомитися з правилами проходження та натиснути "Ознайомився"
5. Перейти до виконання завдань



Урок 27.01
Тема: Підключення додаткових модулів. Модуль math
1. Опрацювати презентацію.


2. Відкрити програму за посиланням Python online
3. Реалізувати задачі в цій програмі
1.   Дано два невід’ємних числа і b.Знайти корінь квадратний із їх добутку
import math
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=math.sqrt(a*b)
print(c)
2. Дано катети прямокутного трикутника і b. Знайти його гіпотенузу і периметр P.
 ; P=a+b+c
import math
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=math.hypot(a,b)
print(c)
3. Піднести число Х до ступеня Y використовуючи функцію pow(x,y) модуля math
Ввести число Х
Ввести число Y
Здійснити обрахунки
Вивести на екран
4. Надіслати результат (скріншоти) 8irinatroian8@gmail.com











Урок 18.11

Хмарні технології. Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо)
1. Переглянути презентацію, виписати основні поняття.


2. Переглянути навчальне відео

 https://www.youtube.com/watch?v=BJeGtREMIm0

3. Підготувати повідомлення на тему "Топ хмарних сховищ" та надіслати на пошту 8irinatroian8@gmail.com





Урок 11.11

Вставка спеціальних символів

1. Виконати практичну роботу за зразком
Результат надіслати на пошту 
8irinatroian8@gmail.com




Урок 04.11
Створення документа, що містить об'єкти різних типів
1. Повторити вивчений матеріал
2. Створити документ за зразком
3. Готову роботу надіслати на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 28.10.21 (8-А/8-Б) (2 уроки)

Тема: Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі

1. Опрацювати навчальне відео

2. Набрати формули у Word
3. Результат надіслати на пошту 8irinatroian8@gmail.com




Пройти тест за посиланням:






Урок 05.05 (8-А)

          07.05 (8-Б)

Кодування та декодування інформації

1. Повторити означення кодування, декодування, біт, байт, 

2. Пройти тест Тест



Урок 28.04 (8-А) (2 уроки)

                    (8-Б) (2 уроки)

Узагальнення і систематизація знань з теми програмування

1. Повторити вивчений матеріал
2. Пройти тестТест



Урок 21.04 (8-А) (2 уроки)

          23.04 (8-Б) (2 уроки)

Повторення та узагальнення вивченого з теми "Алгоритми та програми"

1. Повторити вивчений матеріали
2. Пройти тест
3. Записати  задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задачі:
Задача 1. Ввести з клавіатури будь-яке речення.
Порахувати кількість символів.
Вивести результат на екран.
Вивести на екран задане речення навпаки (задом наперед).

Задача 2. Дівчинка щодня купувала 8 цукерок. Кожен день вона купувала на одну цукерку більше. Скільки цукерок дівчинка купуватиме через 10 днів?

Задача 3.
Створити програму, яка визначатиме, яке число відносно 0 (додатнє або від’ємне)
Алгоритм роботи:
1. Ввести число
2. Виконати порівняння числа (використовувати розгалуження If  …else)
3. Вивести результат на екран



Урок 14.04 (8-А) (2 уроки)

          16.04 (8-Б) (2 уроки)

Події та обробники подій. Вікно повідомлення

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект
3. Записати  задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задачі:
Задача 1. Створити функцію, яка буде змінювати розмір вікна на 700×700  пікселів, змінювати колір форми на синій, коли ми натискаємо ліву клавішу мишки і виводить повідомлення «Ура, я все виконав!»
Задача 2. Створити нове вікно. Створити подію <Double-Button-1>, яка встановить розміри вікна 400x300 пікселів, зелений колір фону і змінить текст заголовка вікна на «Бережи природу рідного краю!».



Урок 31.03 (8-А) (2 уроки)

          02.04 (8-Б) (2 уроки)

Інтерфейс користувача на мові  Python

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект
3. Записати  задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1. Підключіть модуль  та створіть нове вікно з заголовком «Вікно №1». Розміри 500х700, зеленого кольору/

Задача 2. Створіть нове вікно жовтогарячого кольору (для визначення коду кольору використайте сайт https://www.colorschemer.com/color-picker/ чи скористайтесь малюнком нижче) з розмірами 100х100. Назвіть його «Маленьке вікно»


 



Урок 24.03 (8-А) (2 уроки)

          26.03 (8-Б) (2 уроки)

Урок-практикум

1. Повторити вивчений матеріал
2. Опрацювати відео:
3. Записати  задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1. Ввести два числа a та b. Потрібно до числа а додавати 1 кількість разів. Вивести на екран a

Задача 2. Ввести число a та b. Збільшувати це число у 2 рази, кількість разів b.
Щоразу виводити на екран

Задача 3. Користувач банку поклав на депозит 1000 грн на a кількість років. Відомо що, річний відсоток становить 25% . Порахувати скільки грошей користувач отримає в кінці терміну.



Урок 17.03 (8-А) (2 уроки)

          19.03 (8-Б) (2 уроки)

Цикл for

1. Опрацювати презентацію
2. Переглянути відео:
3. Записати  задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1. Знайти суму чисел від a до b
Алгоритм роботи:
Ввести числа a та b
Присвоїти змінній сума значення 0
Умова – виконати повторення циклу в проміжку a,b за формулою сума=сума+крок

Задача 2. Дівчинка щодня купувала 8 цукерок. Кожен день вона купувала на одну цукерку більше. Скільки цукерок дівчинка купуватиме через 10 днів?



Урок 10.03 (8-А)

          12.03 (8-Б)

Урок-практикум

1. Повторити вивчений матеріал
2. Пройти тест
3. Записати задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1. Учні 8 класу спілкувалися в соцмережі. Петрик зробив x дописів, Марічка - y дописів, а кожен з решти учнів - по z дописів. Скільки всього було зроблено дописів, якщо загалом у спілкуванні брали участь n учнів? (Значення x,y,z та n вводить користувач)

Задача 2. Створити програму, яка визначить ціну за X одиниць USB флеш-накопичувачів.
Введення з клавіатури :
- ціна за 1  USB флеш-накопичувачів
- кількість USB флеш-накопичувачів
- вартість покупки
Якщо вартість Вашої покупки перевищить 200 грн, ви додатково отримаєте ще 1  USB флеш-накопичувач.
Якщо вартість Вашої покупки перевищить 500 грн, ви додатково отримаєте ще 3  USB флеш-накопичувачів.
Вивести на екран:
-загальну вартість покупки
- кількість USB флеш-накопичувачів
- додаткові USB флеш-накопичувачів
- загальна кількість USB флеш-накопичувачів



Урок 03.03 (8-А)

          05.03 (8-Б)

Цикли мовою Python

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект
3. Записати задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1. Є n білочок та  горішків, які потрібно розділити порівну між білочками (значення n та m  вводить користувач, m>=n). По скільки цілих горіхів отримає кожна білочка і скільки горіхів залишиться?

Задача 2. Створіть програму, яка визначить  загальну вартість покупки , суму знижки та  загальну вартість покупки зі знижкою.
Ви купуєте канцелярію однакову для всього класу:
· Введіть кількість учнів в класі - (тип int)
· Найменування однакової  канцелярії для класу(ручки, олівці, маркери, зошити, блокноти)
· Ви вводите ціну за один екземпляр – (тип float)
· Визначити вартість виду канцелярії для всього класу.
· Визначити загальну вартість канцелярії.
Знижки:
· Якщо ціна менша за 500 вивести повідомлення «Знижка відсутня. Ви не досягли мінімального порогу ціни.»
· Сума від 500грн – 10%
· Сума від 1000грн – 15%
· Сума від 2000грн – 20%
· Сума від 3000грн – 25%
· Сума від 5000грн – 30%
Визначити вартість знижки.
Визначити загальну вартість покупки.



Урок 24.02 (8-А)

          26.02 (8-Б)

Урок-практикум. Розгалуження. Розв'язання задач

1. Повторити вивчений матеріал
2. Записати задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1.
Створити програму, яка визначатиме, яке число відносно 0 (додатнє або від’ємне)
Алгоритм роботи:
1. Ввести число
2. Виконати порівняння числа (використовувати розгалуження If  …else)
3. Вивести результат на екран

Задача 2. З клавіатури вводимо 3 довжини сторін трикутника.
· Визначаємо периметри трикутника.
· Виводимо на екран.
· Порівнюємо сторони трикутника. Якщо сторони рівні (тобто трикутник рівносторонній ) виводимо відповідне повідомлення. Якщо ні – виводимо відповідне повідомлення.



Урок 17.02 (8-А) (2 уроки)

          19.02 (8-Б) (2 уроки)

Логічні оператори and, or, not. Розгалуження в  Python

1. Опрацювати презентацію
2. Записати задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com


Урок 10.01 (8-А) ( 2 уроки)

          12.01 (8-Б) (2 уроки)

Логічні типи даних. Дії з даними логічного типу

1. Опрацювати презентацію
2. Записати задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1.
Створити програму, яка порівнюватиме два числа  a і b.  Результат вивести на екран
Алгоритм
1. Вивести на екран повідомлення з назвою програми (посередині)
2. Ввести числа a і b (цілі числа)
3. Вивести результат на екран з повідомленням Результат =

Задача 2.
Створити програму, яка визначить квадратний корінь з числа, і якщо він більший або дорівнює 5  -  умова вірна.
(імпортувати функцію з модуля Math)

Задача 3.
Створіть програму, яка порахує відстань, яку Ви проїдете за даним часом і швидкістю руху.
Алгоритм
1. Ввести час та швидкість
2. Здійснити обрахунки
3. Вивести на екран



Урок 03.02 (8-А) (2 уроки)

          05.02 (8-Б) (2 уроки)

Підключення додаткових модулей. Модуль math

1. Опрацювати конспект
2. Записати в робочий зошит задачі мовою програмування Python. Результат сфотографувати та надіслати на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com

Задача 1.
Піднести число Х до степеня Y використовуючи функцію pow(x,y) модуля math
Вивести на екран посередині повідомлення «Програма, для піднесення числа до степеня»
Ввести число Х
Ввести число Y
Здійснити обрахунки
Вивести на екран

Задача 2. 
Округлити число до верхньої та нижньої межі за допомогою функцій math.ceil та math.floor
Вивести на екран



Урок 27.01 (8-А) (2 уроки)

          29.01 (8-Б) (2 уроки)

Робота з цілими та дійсними числами в Python. Робота з текстом

1. Опрацювати презентацію
2. Записати в робочий зошит задачі мовою програмування Python. Результат сфотографувати та надіслати на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com

Задача 1. 
Ввести з клавіатури п’ять різних цілих чисел
Визначити найбільше та найменше з них
Вивести на екран вказавши текстовий коментар та результат

Задача 2. 
Ввести з клавіатури своє  ПІП
Порахувати кількість символів
Вивести результат на екран



Урок 20.01 (8-А) (2 уроки)

          22.01 (8-Б) (2 уроки)

Лінійні програми. Введення та виведення даних

1. Опрацювати презентацію
2. Переглянути відео:
3. Записати в робочий зошит задачі на мові програмування
Приклад

Задачі:
Задача 1. З клавіатури ввести своє імя потім прізвище та по батькові.
Вивести на екран все одним повідомленням додаючи слова «Шановний(а) ….. ми раді Вас зареєструвати в системі»
Алгоритм
1. Вводимо своє ім’я
2. Вводимо своє прізвище
3. Вводимо своє по батькові
4. Виводимо на екран все одним повідомленням додаючи слова «Шановний(а)  ….. ми раді Вас зареєструвати в системі»

Задача 2. "Кімната"
З клавіатури вводимо довжину та ширину кімнати. Знайти її периметр та площу
Алгоритм
1. Вводимо довжину кімнати (ціле число)
2. Вводимо ширину кімнати (ціле число)
3. Присвоюємо змінній p формулу визначення периметра
4. Присвоюємо змінній s формулу визначення площі
5. Виводимо на екран повідомлення «Площа =значення»
6. Виводимо на екран повідомлення «Периметр=значення»

Задача 3. "Вартість"
З клавіатури вводимо ціну за 1 кг яблук і груш. Вводимо вагу придбаних яблук і груш. Знайти вартість покупки (загальну вартість і вартість окремо груш і яблук)
Алгоритм
1. Вводимо ціну за 1 кг яблук та груш (ціле число)
2. Вводимо вагу яблук та груш (дійсне число)
3. Знаходимо вартість яблук та груш
4. Знаходимо спільну вартість покупки
5. Виводимо дані на екран

Задача 4. "Учень"
Учень виконував уроки 3 години. З них x хв він використав на читання природознавства, y хв використав  на заповнення зошита , z хв використав  на вивчення слів з англійської мови. Весь інший час учень виконував приклади з математики. Скільки прикладів виконав учень, якщо на розв’язання одного прикладу він використовує 2 хвилини?
Підказка . Результат повинен бути цілим числом

Всі задачі будемо виконувати в класі



Урок 13.01 (8-А)

          15.01 (8-Б)

Поняття мови програмування

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект
3.Переглянути відео за посиланням
4. Здійснити пошукову роботу на тему «Топ 10 мов програмування». Результат пошукової роботи оформити в Google –документ та надати доступ вчителеві
8irinatroian8@gmail.com



Урок 13.01 (8-А)

          15.01 (8-Б)

Змінні. Прості типи даних  Python. Дії з типами даних

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект
3. Переглянути відео за посиланнями



Урок 16.12.20 (8-А)

          18.12.20 (8-Б)

Підготувати повідомлення "Розвиток фінансових відносин в Україні"
Надіслати повідомлення на пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 09.12.20 (8-А)

          11.12.20 (8-Б)

Створити топ сервісів для розміщення аудіо- та відеоматеріалів
Результат надіслати на пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 02.12.20 (8-А)

          04.12.20 (8-Б)

Створити Google сайт на одну із запропонованих тем:
1. КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗАМОК
2. ЗАМОК ЛЮБАРТА В ЛУЦЬКУ
3. ОЛЕСЬКИЙ ЗАМОК
4. ЗАМОК ПАЛАНОК
5. ПІДГОРЕЦЬКИЙ ЗАМОК
6. ОСТРОЗЬКИЙ ЗАМОК
7. ЗАМОК ШЕНБОРН
8. ЗОЛОЧІВСЬКИЙ ЗАМОК
9. ХОТИНСЬКИЙ ЗАМОК
Надіслати посилання на сайт на пошту 8irinatroian8@gmail.com


Урок 25.11.20 (8-А)

          27.11.20 (8-Б)

Створити Google презентацію на тему "7 чудес світу"
Надіслати посилання на презентацію на пошту 8irinatroian8@gmail.com


Урок 18.11.20 (8-А)

          20.11.20 (8-Б)

Створити спільну Google презентацію. Кожен учень заповнює свій слайд (прізвище, ім'я, фото, улюблений навчальний предмет, гуртки чи секції, які відвідує, хоббі тощо)
Надіслати посилання на презентацію на пошту 8irinatroian8@gmail.com


Урок 11.11.20 (8-А)

          13.11.20 (8-Б)

Створити тест в Google формах на одну із запропонованих тем (10 запитань):
1. Материки і океани
2. Країни та столиці
3. Пустелі, водоспади, моря
4. Тварини-рекордсмени
Додати запитання з різними типами відповідей
Надіслати посилання на тест на пошту 8irinatroian8@gmail.com


Урок 04.11.20 (8-А)

          06.11.20 (8-Б)

Створити документ Google на одну із запропонованих тем:
1. Блез Паскаль
2. Чарльз Беббідж
3. Августа Ада Лавлейс
4. Джордж Буль
5. Джон фон Нейман
6. Вільям Генрі (Біл) Гейтс (ІІІ)
7. Євгеній Касперський
8. Стівен Джобс
9. Лінус Торвальдс
Надіслати документ на пошту 8irinatroian8@gmail.com

   

Урок 21.10.20 (8-А)
         23.10.20 (8-Б)

Тема: Хмарні технології

1. Переглянути презентацію, виписати основні поняття.

2. Відкрити документ "Анкета 8-А класу" або "Анкета 8-Б класу" відповідно до класу навчання та ввести свої дані.
3. Підготувати повідомлення на тему "Топ хмарних сховищ" та надіслати на пошту 8irinatroian8@gmail.com





Урок 13.05.2020 (8-А)

           15.05.2020 (8-Б)

Тема: ПІДГОТОВКА ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

ПЛАН РОБОТИ:
Повторити основні поняття з тем: Мультимедіа, Хмарні сервіси, Табличний процесор


Немає коментарів:

Дописати коментар