9 клас


Урок 30.05 (9-Б)
          03.06 (9-А)

Цікава інформатика
1. Розгадати ребуси
2. Надіслати відповіді вчителю 8irinatroian8@gmail.com




Урок 23.05 (9-Б)
          27.05 (9-А)
Цікава інформатика
 Інформатика – це не лише складні мови програмування та незрозумілі алгоритми. Бувають й цікаві уроки з інформатики. Так-так. Широкого загалу набули тематичні загадки. Ось одна із них – «Про папугу капітана Флінта та книгу рекордів Гінесса».
   Російський бізнесмен купив папугу самого капітана Флінта та вирішив занести його до всесвітньовідомої книги рекордів. Для здійснення своєї мрії, він навчив папугу за допомогою прицмокування язика брати відповідні цокання та складати із них слова. Начебто все вийшло, і для реєстрації папуги в книзі був представлений наступний номер.
   Із різноманіття літер: шести «к», трьох «і», «а» та «ш» на очах здивованих суддів папуга склав підряд три слова «кішка», кожен раз викрикуючи: «Кішка, іще одна кішка, іще одна!». Тоді бізнесмен сказав йому, прицмокуючи: «Склади її, що в тебе вийде із трьох зібраних кішок?». Папуга викрикнув: «Собака!» та виклав відповідні букви.
Питання: допомогти суддям вирішити, чи дійсно папуга добре знає цікаві уроки з інформатики та десятинну систему числення та яким буквам відповідають різні цифри?
   Такі цікаві уроки з інформатики можна практикувати навіть самостійно вдома. Їх можна віднайти в Інтернеті, таким чином перевіряючи та вдосконалюючи свої знання.

Завдання
Перестав букви і отримай нове слово
Учням пропонуються деякі слова, в яких слід переставити букви так, щоб утворилися слова, пов’язані з темою, що вказана в заголовку завдання.

Елементи комп’ютера
1. Краен
2. Тріоном
3. Росецорп
4. Стойджик
5. Камиш
6. Тураклавіа
7. Перринт
8. Терпол

Отримані результати надішліть вчителю на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 16.05 (9-Б)
          20.05 (9-А)
Повторення
1. Повторити вивчений матеріал
2. Пройти тест за посиланням



Урок 09.05 (9-Б)
          13.05 (9-А)
Повторення
1. Підготувати повідомлення на тему "Видатні програмісти світу"
2. Надіслати повідомлення на пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 02.05 (9-Б)
          06.05 (9-А)

Урок-практикум

1. Повторити вивчений матеріал
2. Опрацювати відео:
3. Реалізувати задачі в програмі за посиланням Python online.
4. Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1. Ввести два числа a та b. Потрібно до числа а додавати 1 кількість разів. Вивести на екран a

Задача 2. Ввести число a та bЗбільшувати це число у 2 рази, кількість разів b.
Щоразу виводити на екран

Задача 3. Користувач банку поклав на депозит 1000 грн на a кількість років. Відомо що, річний відсоток становить 25% . Порахувати скільки грошей користувач отримає в кінці терміну.



Урок 25.04 (9-Б)
          29.04 (9-А)

Цикл for

1. Опрацювати презентацію за посиланням:
2. Переглянути відео:
3. Реалізувати задачі в програмі за посиланням Python online.
4. Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1. Знайти суму чисел від a до b
Алгоритм роботи:
Ввести числа a та b
Присвоїти змінній сума значення 0
Умова – виконати повторення циклу в проміжку a,b за формулою сума=сума+крок

Задача 2. Дівчинка щодня купувала 8 цукерок. Кожен день вона купувала на одну цукерку більше. Скільки цукерок дівчинка купуватиме через 10 днів?




Урок 18.04 (9-Б)
          22.04 (9-А)

Урок-практикум

1. Повторити вивчений матеріал
2. Реалізувати задачі в програмі за посиланням Python online
3. Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1. Учні 8 класу спілкувалися в соцмережі. Петрик зробив x дописів, Марічка - y дописів, а кожен з решти учнів - по z дописів. Скільки всього було зроблено дописів, якщо загалом у спілкуванні брали участь n учнів? (Значення x,y,z та n вводить користувач)

Задача 2. Створити програму, яка визначить ціну за X одиниць USB флеш-накопичувачів.
Введення з клавіатури :
- ціна за 1  USB флеш-накопичувачів
- кількість USB флеш-накопичувачів
- вартість покупки
Якщо вартість Вашої покупки перевищить 200 грн, ви додатково отримаєте ще 1  USB флеш-накопичувач.
Якщо вартість Вашої покупки перевищить 500 грн, ви додатково отримаєте ще 3  USB флеш-накопичувачів.
Вивести на екран:
-загальну вартість покупки
- кількість USB флеш-накопичувачів
- додаткові USB флеш-накопичувачів
- загальна кількість USB флеш-накопичувачів



Урок 11.04 (9-Б)

          15.04 (9-А)

1. Опрацювати навчальне відео




Урок 04.04 (9-Б)

          08.04 (9-А)

1. Повторити вивчений матеріал
2. Пройти тест



Урок 28.03 (9-Б)
          01.04 (9-А)

Цикли мовою Python

1. Опрацювати презентацію за посиланням:
2. Відкрити програму за посиланням Python online
3. Реалізувати задачі:

Задача 1. Є n білочок та  горішків, які потрібно розділити порівну між білочками (значення n та m  вводить користувач, m>=n). По скільки цілих горіхів отримає кожна білочка і скільки горіхів залишиться?

Задача 2. Створіть програму, яка визначить  загальну вартість покупки , суму знижки та  загальну вартість покупки зі знижкою.
Ви купуєте канцелярію однакову для всього класу:
· Введіть кількість учнів в класі - (тип int)
· Найменування однакової  канцелярії для класу(ручки, олівці, маркери, зошити, блокноти)
· Ви вводите ціну за один екземпляр – (тип float)
· Визначити вартість виду канцелярії для всього класу.
· Визначити загальну вартість канцелярії.
Знижки:
· Якщо ціна менша за 500 вивести повідомлення «Знижка відсутня. Ви не досягли мінімального порогу ціни.»
· Сума від 500грн – 10%
· Сума від 1000грн – 15%
· Сума від 2000грн – 20%
· Сума від 3000грн – 25%
· Сума від 5000грн – 30%
Визначити вартість знижки.
Визначити загальну вартість покупки.

4. Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com




Урок 21.03 (9-Б)
          25.03 (9-А)
1. Опрацювати презентацію
2. Відкрити програму за посиланням Python online

3. Реалізувати задачі:
Задача 1. 
Ввести з клавіатури п’ять різних цілих чисел
Визначити найбільше та найменше з них
Вивести на екран вказавши текстовий коментар та результат

Задача 2. 
Ввести з клавіатури своє  ПІП
Порахувати кількість символів
Вивести результат на екран
4. Скриншоти готових задач надіслати на електронну пошту 
8irinatroian8@gmail.com






Урок 04.02 (9-А)
          07.02 (9-Б)

Створення таблиць у середовищі СКБД
1. Відкрити програму Access
2. Створити базу даних Магазини АТБ за зразком

3. Встановити зв'язок між таблицями Номер магазина-Номер магазина
4. Зберегти базу даних та надіслати на пошту 8irinatroian8@gmail.com





Урок 28.01 (9-А)
          31.01 (9-Б)
Поняття бази даних. СКБД Access
1. Опрацювати навчальний матеріал за посиланням










Урок 13.12 (9-Б)
Пройти тест за посиланням




Урок 22.11 (9-Б)
          26.11 (9-А)
Використання логічних функцій для вирішення поставлених задач
1. Виконати завдання:
2. Надіслати готову роботу на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 15.11 (9-Б)
          19.11 (9-А)
Логічні функції  if, and, or, not
1. Опрацювати навчальне відео

2. Виконати практичне завдання
3. Надіслати готову роботу на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com




Урок 08.11 (9-Б)
          12.11 (9-А)
Практична робота
1. Створити новий документ Excel та назвати його своїм прізвищем та і'мям
2. Виконати завдання:

3. Надіслати готові завдання на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 01.11 (9-Б)
          05.11 (9-А)
Абсолютні, відносні та мішані посилання
1. Опрацювати навчальне відео
 
2. Виконати практичні завдання:
   1) Створити новий документ Excel та назвати його своїм прізвищем та і'мям
   2) На Аркуш1 створити таблицю множення від 1 до 10 за допомогою абсолютних, відносних та мішаних посилань
   3) На Аркуш2 побудувати таблицю за зразком та заповнити за допомогою абсолютних, відносних та мішаних посилань
   4) На Аркуш3 побудувати таблицю за зразком та заповнити за допомогою абсолютних, відносних та мішаних посилань
3. Надіслати готові завдання на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 25.10 (9-Б)

          29.10 (9-А)

Електронна таблиця, як засіб подання відомостей про однотипні об'єкти

1. Опрацювати навчальне відео
2. Опрацювати навчальний матеріал за посиланням:
3. Зробити конспект
4. Зробити практичну роботу в Excel (інструкційна картка за посиланням)
5. Готову роботу надіслати на електронну пошту вчителя 8irinatroian8@gmail.com



Урок 15.10

1. Опрацювати параграф 7.1
2. Пройти тест за посиланням



Урок 08.10.21 

Тривимірна графіка

Підготувати повідомлення про тривимірну графіку (визначення, області застосування, програми реалізації) 2,3 сторінки +титульна
Результат надіслати на пошту
 
8irinatroian8@gmail.com




Пройти тести:


Пройти тест "Архівування та інсталяція"


Інтерактивна вправа


Урок 03.09 (9-А)

1. Повторити правила поведінки та техніку безпеки в комп'ютерному класі
2. Прочитати параграф 1








Урок 02.06 (9-Б)

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

1. Переглянути навчальне відео




Урок 26.05 (9-Б)

          27.05 (9-А)

1. Повторити тему "Опрацювання табличних даних"
2. Пройти тест за посиланням


Урок 26.05 (9-Б)

          27.05 (9-А)

1. Повторити тему "Програмне забезпечення та інформаційна безпека"
2. Пройти тест за посиланням



Урок 06.05 (9-А)

          11.05 (9-Б)

1. Повторити вивчений матеріал
2. Пройти тест



Урок 27.04 (9-Б)

          29.04 (9-А)

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект
3. Записати задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1. Є n білочок та  горішків, які потрібно розділити порівну між білочками (значення n та m  вводить користувач, m>=n). По скільки цілих горіхів отримає кожна білочка і скільки горіхів залишиться?

Задача 2. Створіть програму, яка визначить  загальну вартість покупки , суму знижки та  загальну вартість покупки зі знижкою.
Ви купуєте канцелярію однакову для всього класу:
· Введіть кількість учнів в класі - (тип int)
· Найменування однакової  канцелярії для класу(ручки, олівці, маркери, зошити, блокноти)
· Ви вводите ціну за один екземпляр – (тип float)
· Визначити вартість виду канцелярії для всього класу.
· Визначити загальну вартість канцелярії.
Знижки:
· Якщо ціна менша за 500 вивести повідомлення «Знижка відсутня. Ви не досягли мінімального порогу ціни.»
· Сума від 500грн – 10%
· Сума від 1000грн – 15%
· Сума від 2000грн – 20%
· Сума від 3000грн – 25%
· Сума від 5000грн – 30%
Визначити вартість знижки.
Визначити загальну вартість покупки.



Урок 20.04 (9-Б)

          22.04 (9-А)

1. Повторити вивчений матеріал
2. Записати задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1.
Створити програму, яка визначатиме, яке число відносно 0 (додатнє або від’ємне)
Алгоритм роботи:
1. Ввести число
2. Виконати порівняння числа (використовувати розгалуження If  …else)
3. Вивести результат на екран

Задача 2. З клавіатури вводимо 3 довжини сторін трикутника.
· Визначаємо периметри трикутника.
· Виводимо на екран.
· Порівнюємо сторони трикутника. Якщо сторони рівні (тобто трикутник рівносторонній ) виводимо відповідне повідомлення. Якщо ні – виводимо відповідне повідомлення.



Урок 13.04 (9-Б) (2 уроки)

          15.04 (9-А) (2 уроки)

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект
3. Записати задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com



Урок 30.03 (9-Б) (2 уроки)

          01.04 (9-А) (2 уроки)

1. Опрацювати презентацію
2. Записати задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  8irinatroian8@gmail.com

Задача 1.
Створити програму, яка порівнюватиме два числа  a і b.  Результат вивести на екран
Алгоритм
1. Вивести на екран повідомлення з назвою програми (посередині)
2. Ввести числа a і b (цілі числа)
3. Вивести результат на екран з повідомленням Результат =

Задача 2.
Створити програму, яка визначить квадратний корінь з числа, і якщо він більший або дорівнює 5  -  умова вірна.
(імпортувати функцію з модуля Math)

Задача 3.
Створіть програму, яка порахує відстань, яку Ви проїдете за даним часом і швидкістю руху.
Алгоритм
1. Ввести час та швидкість
2. Здійснити обрахунки
3. Вивести на екран



Урок 23.03 (9-Б) (2 уроки)

          25.03 (9-А) (2 уроки)

1. Опрацювати презентацію
2. Записати в робочий зошит задачі мовою програмування Python. Результат сфотографувати та надіслати на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com

Задача 1.
Піднести число Х до степеня Y використовуючи функцію pow(x,y) модуля math
Вивести на екран посередині повідомлення «Програма, для піднесення числа до степеня»
Ввести число Х
Ввести число Y
Здійснити обрахунки
Вивести на екран

Задача 2. 
Округлити число до верхньої та нижньої межі за допомогою функцій math.ceil та math.floor
Вивести на екран



Урок 16.03 (9-Б) (2 уроки)

          18.03 (9-А) (2 уроки)

1. Опрацювати презентацію
2. Записати в робочий зошит задачі мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результат сфотографувати та надіслати на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com

Задача 1. 
Ввести з клавіатури п’ять різних цілих чисел
Визначити найбільше та найменше з них
Вивести на екран вказавши текстовий коментар та результат

Задача 2. 
Ввести з клавіатури своє  ПІП
Порахувати кількість символів
Вивести результат на екран



Урок 09.03 (9-Б) (2 уроки)

         11.03 (9-А) (2 уроки)

1. Опрацювати презентацію
2. Переглянути відео:
3. Записати в робочий зошит задачі на мові програмування (за можливості перевірити виконання в програмі)
Приклад

Задачі:
Задача 1. З клавіатури ввести своє імя потім прізвище та по батькові.
Вивести на екран все одним повідомленням додаючи слова «Шановний(а) ….. ми раді Вас зареєструвати в системі»
Алгоритм
1. Вводимо своє ім’я
2. Вводимо своє прізвище
3. Вводимо своє по батькові
4. Виводимо на екран все одним повідомленням додаючи слова «Шановний(а)  ….. ми раді Вас зареєструвати в системі»

Задача 2. "Кімната"
З клавіатури вводимо довжину та ширину кімнати. Знайти її периметр та площу
Алгоритм
1. Вводимо довжину кімнати (ціле число)
2. Вводимо ширину кімнати (ціле число)
3. Присвоюємо змінній p формулу визначення периметра
4. Присвоюємо змінній s формулу визначення площі
5. Виводимо на екран повідомлення «Площа =значення»
6. Виводимо на екран повідомлення «Периметр=значення»

Задача 3. "Вартість"
З клавіатури вводимо ціну за 1 кг яблук і груш. Вводимо вагу придбаних яблук і груш. Знайти вартість покупки (загальну вартість і вартість окремо груш і яблук)
Алгоритм
1. Вводимо ціну за 1 кг яблук та груш (ціле число)
2. Вводимо вагу яблук та груш (дійсне число)
3. Знаходимо вартість яблук та груш
4. Знаходимо спільну вартість покупки
5. Виводимо дані на екран

Задача 4. "Учень"
Учень виконував уроки 3 години. З них x хв він використав на читання природознавства, y хв використав  на заповнення зошита , z хв використав  на вивчення слів з англійської мови. Весь інший час учень виконував приклади з математики. Скільки прикладів виконав учень, якщо на розв’язання одного прикладу він використовує 2 хвилини?
Підказка . Результат повинен бути цілим числом



Урок 02.03 (9-Б)

Урок 04.03 (9-А)

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект
3.Переглянути відео за посиланням
4. Здійснити пошукову роботу на тему «Топ 10 мов програмування». Результат пошукової роботи оформити в Google –документ та надати доступ вчителеві
8irinatroian8@gmail.com



Урок 02.03 (9-Б)

          04.03 (9-А)

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект
3. Переглянути відео за посиланнями



Урок 16.02 (9-Б)

          18.02 (9-А)

Загальні відомості про запити

1. Опрацювати презентацію
2. Підготувати повідомлення на тему "Програми для створення та роботи з базами даних".
3. Повідомлення надіслати на пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 09.02 (9-Б) (2 уроки)

          11.02 (9-А) (2 уроки)

Уведення, пошук і редагування даних у таблиці

2. Опрацювати презентацію
3. Зробити конспект



Урок 02.02 (9-Б) (2 уроки)

          04.02 (9-А) (2 уроки)

Модифікація структури таблиць

1. Опрацювати презентацію
2. Розробити базу даних "Аптека"
3. Результат надіслати на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 26.01 (9-Б)

          28.01 (9-А)

Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД

1. Опрацювати презентацію



Урок 26.01 (9-Б)

          28.01 (9-А)

Властивості полів, типи даних

1. Опрацювати презентацію
2. Розробити базу даних "Бібліотека".
3. Результат надіслати на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 19.01 (9-Б)

          21.01 (9-А)

Проектування баз даних. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку

1. Опрацювати презентацію
2. Виконати домашнє завдання з презентації
3. Фото виконаного завдання надіслати на пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 19.01 (9-Б)

          21.01 (9-А)

Основні відомості про СКБД Access

1. Опрацювати презентацію
3. Фото виконаного завдання надіслати на електронну пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 12.01 (9-Б)

          14.01 (9-А)

Поняття бази даних

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект


Урок 12.01 (9-Б)

          14.01 (9-А)

Бази даних в інформаційних системах

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект



Урок 15.12.20

Пройти тест



Урок 01.12.20

Пройти тест



Урок 24.11.20

Створіть документ Microsoft Excel
Завдання 1. Заповніть таблицю Піфагора
1. На аркуші Аркуш 1 створіть таблицю за зразком. Встановіть ширину стовпців 5.

2. У клітинку B2 уведіть формулу =A2*В1 (Зверніть увагу, що значення по стовпцю А та по рядку 1 мають бути сталими).
3. Скопіюйте формулу з використанням маркера заповнення у клітинки В2:К11.

     

Завдання 2. Переведіть суму в доларах у суму в гривнях
1. На аркуші Аркуш 4 створіть таблицю за зразком.

2. У клітинку С2 уведіть формулу для знаходження суми в гривнях.
3. Скопіюйте формулу з використанням маркера заповнення у клітинки С2:С9
3. Скопіюйте формулу з використанням маркера заповнення у клітинки С2:С9

Збережіть файл та надішліть на пошту 8irinatroian8@gmail.com



Урок 17.11.20

Абсолютні та мішані посилання
Створіть документ Microsoft Excel

Завдання 1. Обчисліть суму шкільних приладів.

1.     На аркуші Аркуш 1 створіть таблицю за зразком. (Для стовпців B і D встановіть формат комірок Грошовий).

2.     У клітинку D3 уведіть формулу для знаходження вартості =В3*С3. Скопіюйте формулу з використанням маркера заповнення у клітинки D3:D9

Підрахуйте загальну суму, за допомогою функції автосума

Завдання 2. Знайдіть відсоток відмінників.

1.     На аркуші Аркуш 2 створіть таблицю за зразком. (Для стовпця С встановіть формат комірок Відсотковий).

2.  Підрахуйте загальну кількість відмінників, за допомогою автосуми у комірці В7.
3. У комірку С2 уведіть формулу =B2/B7 (Зверніть увагу, що значення в комірці B7 має бути сталим).
4. Скопіюйте формулу з використанням маркера заповнення у клітинки С2:С6.

Зберегти документ та надіслати на пошту 8irinatroian8@gmail.com


Урок 10.11.20

Відкрити документ Лист Microsoft Excel. Створити таблицю за зразком

  1. Обчислити значення найвижчого, найнижчого значення та середнього.
  2. Виконати сортування від найбільшого до найменшого по стовпчику середній бал.
  3. За попереднім сорткванням вказати рейтинг (найбільшому значенню присвоїти 1)
  4. Розмістити прізвища в алфавітному порядку
  5. Встановити фільтр на стовпчик ПІ

Надіслати документ на пошту 8irinatroian8@gmail.com



9-А/Б
Шановні учні, 21.10.20 йдемо до ІТ-центру на заняття з теми "Віртуальна, доповнена, змішана реальність в житті та навчанні". Зустрічаємось об 11.20 біля школи!


Урок 08.09.20 (9-Б)

          10.09.20 (9-А)



Урок 15.05.2020

Тема: ПІДГОТОВКА ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

ПЛАН РОБОТИ:
1. Повторити основні поняття з тем: Хмарні сервіси, Комп'ютерні публікації, Комп'ютерні презентації.
2. Згадати інтерфейс програм.

Немає коментарів:

Дописати коментар