Перестав букви і отримай нове слово
Учням пропонуються деякі слова, в яких слід переставити букви так, щоб утворилися слова, пов’язані з темою, що вказана в заголовку завдання.
1. Краен
2. Тріоном
3. Росецорп
4. Стойджик
5. Камиш
6. Тураклавіа
7. Перринт
8. Терпол
Урок 28.04
Урок 21.04
Класифікація офісної техніки. програмні засоби обробки документів
2. Зробити конспект
Урок 14.04
Системи управління електронними документами
Правила оформлення сторінки. Оформлення бібліографічних списків та покажчиків
Види систем обробки текстів
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
№ сторінки | Розмір | Шрифт | Накре-слення | Вирівню-вання | Інтервал | Колір букв | Колір виділення тексту |
1 сторінка | 13 | Calibri | Жирний | По центру | 1,0 | синій | Жовтий (тільки слова «хмарні технології») |
2 сторінка | 10 | Ravie | Жирний і курсив | По ширині | 1,15 | червоний | Зелений (тільки слова «хмарний сервіс») |
3 сторінка | 18 | Bookman Old Style | Курсив | По лівому краю | 1,75 | фіолетовий | Рожевий (тільки слова «cloud computing») |
4 сторінка | 15,5 | Broadway | Курсив і підкреслений | По правому краю | 2,4 | зелений | Сірий (тільки слова «Cloud») |
5 сторінка | 19,1 | Cooper Black | Курсив і жирний | По центру | 2,9 | жовтий | Синій (тільки слова «Самообслуговування на вимогу»)
|
6 сторінка | 12,7 | Kristen ITC | Підкреслений | По ширині | 3,0 | чорний | Червоний (тільки слова « public cloud»)
|
Команди редагування | Перемістити (Вирізати/Вставити або перетягуванням) | Копіювати | Видалити |
1 сторінка | Перемістити перший абзац після слів «відключати неактивних користувачів» | Другий абзац копіювати | Видалити речення «Достатньо володіти» |
2 сторінка | Визначення «хмарні сервіси» перемістити на 3 сторінку | Копіювати перший абзац | Видалити останній абзац |
1. Переглянути презентацію
Лист-запрошення пропонує адресатові взяти участь в якомусь заході. Адресується як конкретній особі, так і закладам. Зміст - характер запланованого заходу, терміни проведення, умови участі.
Інформаційний лист повідомляє адресатові про певний факт чи захід.
Рекламний лист - різновид інформаційного листа, надсилається конкретному адресатові і містить докладний опис рекламованих послуг чи товарів. Мета такого листа - спонукати адресата скористатися певними послугами. У подібних листах адреса зазначається окремо.
Гарантійний лист - документ, який забезпечує виконання викладених у ньому зобов'язань. Його укладають з метою підтвердження певних обов'язків або умов і адресують до організації чи установи. Найчастіше гарантійний лист починається з імені та по батькові особи, до котрої звертаються. Форма третьої особи вживається лише тоді, коли гарантійного листа адресовано до певної організації або підприємства. Як правило, у такому листі гарантуються оплата праці за виконану роботу, сплачування банківських кредитів, якість виконання робіт тощо.
Лист-повідомлепня близький до листів-запрошень та інформаційних листів. Складається як відповідь на запит. Починається словами: Повідомляємо; Ставимо Вас до відома і т. ін. Далі - факти.
Лист-підтвердження містить повідомлення про отримання якого-небудь відправлення (листа, телеграми, товару тощо), про те, що раніше складений документ лишається чинним. Починаються такі листи словами: Підтверджую; Підтверджуємо.
Лист-нагадування повідомляє про наближення або закінчення терміну певного зобов'язання чи проведення заходу. Такі листи, як правило, починаються словами: Нагадую; Нагадуємо.
Ініціативний лист - це лист, що вимагає відповіді. Такі листи висловлюють прохання, пропозицію, запит до адресата щодо вирішення певних питань. Тематика таких листів не обмежена.
Лист-відповідь за змістом залежний від ініціативного листа, оскільки тему тексту вже задано і залишається лише висловити рішення з приводу заданого запитання: чи всі прохання можна задовольнити, якою мірою, в які терміни. Відмову належить вагомо аргументувати.
Створення шаблонів документів
Створення таблиць
2. В програмі Access створити 2 таблиці за зразком ст.92-93 підручника
· Мода - елемент вибірки, що зустрічається найчастіше.
· Середнє значення вибірки - середнє арифметичне усіх варіантів вибірки.
· Медіана вибірки - число, що є серединою вибірки: половина варіантів мають значення, більші за значення медіани, а половина — менші.
· Варіаційний розмах - різниця між максимальним та мінімальним значеннями елементів вибірки.
· Стандартне відхилення - параметр, який характеризує ступінь розкиду елементів вибірки відносно середнього значення.
· Асиметрія - величина, яка характеризує ступінь несиметричності розподілу відносно його середнього значення.
Урок 26.04
Тема: Використання технічних та програмних засобів для створення, редагування, друку та пересилання документів
Урок 19.04 (2 уроки)
Тема: Класифікація офісної техніки. програмні засоби обробки документів
Тема: Види систем обробки текстів
№ сторінка | Розмір | Шрифт | Накреслення | Вирівнювання | Інтервал | Колір букв | Колір виділення тексту |
1 сторінка | 13 | Calibri | Жирний | По центру | 1,0 | синій | Жовтий (тільки слова «хмарні технології») |
2 сторінка | 10 | Ravie | Жирний і курсив | По ширині | 1,15 | червоний | Зелений (тільки слова «хмарний сервіс») |
3 сторінка | 18 | Bookman Old Style | Курсив | По лівому краю | 1,75 | фіолетовий | Рожевий (тільки слова «cloud computing») |
4 сторінка | 15,5 | Broadway | Курсив і підкреслений | По правому краю | 2,4 | зелений | Сірий (тільки слова «“Cloud”) |
5 сторінка | 19,1 | Cooper Black | Курсив і жирний | По центру | 2,9 | жовтий | Синій (тільки слова « Самообслуговування на вимогу») |
6 сторінка | 12,7 | Kristen ITC | Підкреслений | По ширині | 3,0 | чорний | Червоний (тільки слова « public cloud») |
Команди редагування | Перемістити (Вирізати/Вставити або перетягуванням) | Копіювати | Видалити |
1 сторінка | Перемістити перший абзац після слів «відключати неактивних користувачів» | Другий абзац копіювати | Видалити речення «Достатньо володіти» |
2 сторінка | Визначення «хмарні сервіси» перемістити на 3 сторінку | Копіювати перший абзац | Видалити останній абзац |
Урок 12.04
Системи управління електронними документами
Урок 29.03
Правила та вимоги оформлення письмової роботи
Урок 22.03
Стиль ділового листування. Шаблони-зразки
Лист-запрошення пропонує адресатові взяти участь в якомусь заході. Адресується як конкретній особі, так і закладам. Зміст - характер запланованого заходу, терміни проведення, умови участі.
Інформаційний лист повідомляє адресатові про певний факт чи захід.
Рекламний лист - різновид інформаційного листа, надсилається конкретному адресатові і містить докладний опис рекламованих послуг чи товарів. Мета такого листа - спонукати адресата скористатися певними послугами. У подібних листах адреса зазначається окремо.
Гарантійний лист - документ, який забезпечує виконання викладених у ньому зобов'язань. Його укладають з метою підтвердження певних обов'язків або умов і адресують до організації чи установи. Найчастіше гарантійний лист починається з імені та по батькові особи, до котрої звертаються. Форма третьої особи вживається лише тоді, коли гарантійного листа адресовано до певної організації або підприємства. Як правило, у такому листі гарантуються оплата праці за виконану роботу, сплачування банківських кредитів, якість виконання робіт тощо.
Лист-повідомлепня близький до листів-запрошень та інформаційних листів. Складається як відповідь на запит. Починається словами: Повідомляємо; Ставимо Вас до відома і т. ін. Далі - факти.
Лист-підтвердження містить повідомлення про отримання якого-небудь відправлення (листа, телеграми, товару тощо), про те, що раніше складений документ лишається чинним. Починаються такі листи словами: Підтверджую; Підтверджуємо.
Лист-нагадування повідомляє про наближення або закінчення терміну певного зобов'язання чи проведення заходу. Такі листи, як правило, починаються словами: Нагадую; Нагадуємо.
Ініціативний лист - це лист, що вимагає відповіді. Такі листи висловлюють прохання, пропозицію, запит до адресата щодо вирішення певних питань. Тематика таких листів не обмежена.
Лист-відповідь за змістом залежний від ініціативного листа, оскільки тему тексту вже задано і залишається лише висловити рішення з приводу заданого запитання: чи всі прохання можна задовольнити, якою мірою, в які терміни. Відмову належить вагомо аргументувати.
Урок 15.03 (2 уроки)
Правила оформлення сторінки. Оформлення бібліографічних списків та покажчиків
Урок 18.01.21 (2 уроки)
Проектування та створення об'єктів мультимедіа
Урок 11.01.21
Технології опрацювання мультимедійних даних
Урок 14.12.20
Урок 07.12.20
Урок 30.11.20
Урок 16.11.20
Урок 09.11.20
Урок 02.11.20
1. Відкрийте файл «Практична робота».2. Складіть за цими даними портрет типового громадянина умовної країни з якої взяті дані, застосувавши для узагальнення значень кожного показника доречну статистичну функцію.3. Отриманий документ надішліть на пошту 8irinatroian8@gmail.comНайважливіші функції категорії Статистичні:
· СРЗНАЧ(число1; число2;...) — обчислює середнє значення;
· МАКС(число1; число2;...) — обчислює максимальне значення;
· МИН(число1; число2;...) — обчислює мінімальне значення;
· МЕДИАНА(число1; число2;...) — повертає медіану;
· МОДА(число1; число2;...)— повертає моду;
· ДИСП(число1; число2;...) — обчислює дисперсію;
· СТАНДОТКЛОН(число1; число2;...) — обчислює стандартне відхилення;
· СКОС(число1; число2;...) — повертає асиметрію розподілу;
· КВАДРОТКЛ(число1; число2;...) - повертає суму квадратів відхилення точок даних від середнього;
· РАНГ(число; посилання; порядок) — повертає ранг числа у списку чисел, тобто його номер у впорядкованій послідовності чисел із вказаного діапазону. Функція має такі аргументи: число — це число, для якого визначається ранг; посилання — це масив або посилання на список чисел; порядок — аргумент, який визначає спосіб упорядкування. Якщо цей аргумент відсутній або дорівнює нулю, то найбільше число має ранг 1. Якщо цей аргумент дорівнює будь-якому не- нульовому числу, то ранг 1 має найменше число.
· СРЗНАЧ(число1; число2;...) — обчислює середнє значення;
· МАКС(число1; число2;...) — обчислює максимальне значення;
· МИН(число1; число2;...) — обчислює мінімальне значення;
· МЕДИАНА(число1; число2;...) — повертає медіану;
· МОДА(число1; число2;...)— повертає моду;
· ДИСП(число1; число2;...) — обчислює дисперсію;
· СТАНДОТКЛОН(число1; число2;...) — обчислює стандартне відхилення;
· СКОС(число1; число2;...) — повертає асиметрію розподілу;
· КВАДРОТКЛ(число1; число2;...) - повертає суму квадратів відхилення точок даних від середнього;
· РАНГ(число; посилання; порядок) — повертає ранг числа у списку чисел, тобто його номер у впорядкованій послідовності чисел із вказаного діапазону. Функція має такі аргументи: число — це число, для якого визначається ранг; посилання — це масив або посилання на список чисел; порядок — аргумент, який визначає спосіб упорядкування. Якщо цей аргумент відсутній або дорівнює нулю, то найбільше число має ранг 1. Якщо цей аргумент дорівнює будь-якому не- нульовому числу, то ранг 1 має найменше число.
Немає коментарів:
Дописати коментар